O wizerunku opartym na sporcie
28-04-2016, 14:18 Magdalena Szewczyk
Ruda Śląska jest przykładem dla innych miast w sferze budowania wizerunku opartego na sporcie i rekreacji. Potwierdziła to debata podczas konferencji „Miasta Idei”, która zorganizowana została przez dziennik „Gazeta Wyborcza”. Spotkanie odbyło się Śląskim Inkubatorze Przedsiębiorczości.
Zamysł cyklicznych konferencji ma na celu wypracowanie najlepszych pomysłów i dobrych praktyk dla śląskich miast. Jego pomysłodawcą i organizatorem jest katowicka „Gazeta Wyborcza”. Spotkania mają być miejscem dialogu oraz wymiany opinii między władzami miast, ekspertami i mieszkańcami.
W Rudzkiej debacie pt. „Budowanie wizerunku miasta oparte na sporcie i rekreacji. Trendy na przykładzie Rudy Śląskiej” udział wzięli prezydent miasta Grażyna Dziedzic, August Jakubik – ultra maratończyk, Otylia Jędrzejczak - polska pływaczka, Alex Kopia - oficer rowerowy województwa śląskiego, Zuzanna Radecka-Pakaszewska - polska lekkoatletka oraz Marek Szczerbowski - były dyrektor Stadionu Śląskiego, wykładowca AWF w Katowicach.
Podczas konferencji rozmawiano m.in. o roli czasu wolnego i rekreacji dla miasta, sposobach wspierania tej dziedziny życia, o tym w jakie obiekty sportowo – rekreacyjne warto inwestować oraz czy Ruda Śląska jest w stanie wykreować imprezę, która będzie rozpoznawalna w całym kraju.
Komentarze